Upp som en pannkaka och ner som en sol?!

Onsdagar brukar vara en jobbig dag, dels för att jag är ledig tisdagar (då blir ju onsdag som måndag lixom..) men också för att jag bara har jobbiga lektioner och en fet håltimme mitt på dagen. Idag var inget undantag..
Kämpade mig igenom psykologin och historian, och efter håltimmen var det bara svenskan kvar. Idag var dagen då de nationella proven skulle delas ut.. Jag hade en fruktansvärt dålig känsla efter det skriftliga provet så jag trodde verkligen jag skulle få ig, känndes som att jag bara svamlade.. Men icke! jag spikade MVG ännu en gång! Det är något med mig och att alltid göra bättre ifrån mig på nationella prov än på vanliga prov!
Därefter hade jag lite svårt att konsentrera mig på dikter och andra världskriget..

Åkte ut till stallet sen och var på strålande humör! Roynis fick sig ett lite ordentligare pass i ridhuset dagen till ära. Han känndes helt okej, inte bra men inte dåligt. Fick honom inte så där lätt och fin framme för skänkeln som han var i förra veckan, men han är inte alls lika sne i handen och lägger inte huvudet på sne på samma sätt längre. Men jag känner verkligen att vi skulle behöva komma igång med träningarna igen, har ju faktiskt inte ridit lektion på över en månad nu! Dessvärre lär det inte bli fören om en vecka eftersom jag har apmycket plugg framför mig komande vecka..
På tal om plugg - dags att återgå till religionsboken!



Ska försöka få mami att fota lite nya ridbilder på lördag så ni slipper alla dessa arkivbilder.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0