2 cool 4 school

Stämmer ju rätt bra in på mej, eller?! Hehe kanske inte :D Sitter iaf i skolan och har extra matte tillsammans med resten av min klass. Lite småfail att hela klassen måste gå på det :p Har bara historia och engelska kvat sen och så slutar jag vid 3. Åker direkt ut till stallet sen och så kommer annie ut och hjälper mig med mongohästen! Av någon underlig anledning så är jag på fantastiskt bra humör! Haha ingen aning om varför med tankepå att det är veckans tråkigaste dag, det snöar som fan och jag är galet trött, men ändå är humöret på topp :D Nu ska jag vara lite seriös och försöka lära mig lite matte inför morgondagens prov... Hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0