aj aj..

Var ju i stallet imorse och gick med dandy. Man kan knappast påstå att han ser så vild ut när han skrittar runt i ridhuset, framförallt inte på morgonen! Han är väldigt morgontrött min lilla ponny, så han föredrar att stanna minst en gång per varv om man inte har ett spö i handen ( vilket jag inte hade idag..). Sen fick han gå ut i hagen direkt och jag gjorde klart allt innan jag åkte till skolan.

Kom hem igen för en stund sen och tänkte att jag skulle äta lite, så jag skar upp en macka. Dock skar jag inte bara upp mackan, utan även mitt eget finger. Och jag märkte det inte fören det var blod på mackan :( så det blev ingen macka för mig! :(

Nu står jag inför det svåra valet träna eller plugga...
Hmm.. blir nog till att träna en stund innan jag ska tillbaka till stallet eftersom hovslagren kommer :)


Bild från höstlovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0