Nya skor

Hann med 20 minuter på crosstrainern och en snabb dusch innan jag var tvungen att åka till stallet igen :)
När jag kom till stallet så gick jag först med Dandy i 20 minuter, och precis när jag skulle gå upp så ringde clara och sa att hovslagaren hade kommit. Då var klockan bara 20 i 6, och han skulle ju komma vid 6 och hästmänniskor brukar inte vara kända för att vara i tid ;)
Men det gick iaf bra att sko Dandy, han var lika snäll som vanligt.
Stod och gosade med honom efteråt när han ändå stod på gången, och han har blivit så himla mycket gosigare sista tiden! Han tycker jättemycket om när man står och klappar honom ovanför ögonen :)

Imorgon åker jag till stallet på morgonen igen för att gå med Dandy. Men eftersom jag jobabr på v-by på kvällen så hinner jag inte upp och gå promenad nummer två, så då bad jag Josephine göra det :) Tur dom är så snälla och ställer upp så mycket! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0