10/1 2010

Sista dagen på jullovet! Även om jag inte har haft så mycket till lov ;) så på sätt och vis ska det bli skönt att börja skolan igen eftersom jag kommer få mer sovmorgon då än vad jag får nu! Det klart att det är mycket roligare att åka o jobba än att åka till skolan ,em nsamtidigt ska det bli lite skönt ändå ;)

Hade ju planerat att åka till stallet vid 9 imorse, dock sprack det eftersom jag vaknade 10 minuter innan bussen skulle gå.. men jag var iaf i stallet till halv 11. Så då mockade jag, fixade vattnet och tog sen in Dandy och gjorde iordning honom för ett litet jogging pass.
Det känndes att han fått jobba hårt några dagar nu för han var rätt trött. Men han går ändå på ganska bra, trots att han är trött! Det gjorde han verkligen inte förut!
Red bara i typ 15-20 minuter + 20 minuters skritt :)

imorgon ska min lilla prins få vila. Jag kommer ju till stallet vid typ 4 och då är det Lussan-kurs i ridhuset, så vi får helt enkelt ta oss en liten promenad utomhus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0