1/1 2011

Första dagen på nya året, och vad inleder jag året med?? JOBBA! är det någon som är förvånad eller?
Jobbade iaf med Emma och det gick helt klart över förväntan haha! Vid 4 var vi helt klara så då red jag Dandy flr henne.
Red med långsporrarna eftersom han vilade igår. Rider alltid med långsporrarna dagen efter vila eftersom han alltid är så seg då :P
Men idag var det en jävla fart på honom! Han var riktigt riktigt fin faktiskt! Värmde upp lite och började sen träna. Vi red lite öppnor, slutor, skänkelvikningar och enkla byten. Dandy var sjukt fin faktiskt! Han var inte alls seg, utan snarare åt andra hållet!
red inte länge alls eftersom han var så fin! Ska träna imorgon också. Tills dess ska jag ha lärt mig ett Fei-program så ska vi testa på det imorgon :)

Håller tummarna att han är lika fin imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0