18/1 2010

Dampisen vilade som sagt idag, så jag var i stallet vid kvart över 7 imorse för att prommenera med honom i ridhuset. Släppte ut honom efter det, mockade och fick sen lite bråttom till skolan. Bussen går ju inte direkt så ofta, så vill man hinna med den så har man inte så mycket val än att se till o passa den!

Efter skolan åkte jag till v-by stallet och jobbade 17.30-21. Noll koll kan man säga att jag har numera! Hade väl ungefär ingen aning om någonting! Men det gick iaf bra att jobba, och trots att jag sölade som fan så var alla stallen mockade och sopade och alla hästar hade vatten kl 5 i 9!

När jag kom hem var det bara sätta sig ner på en gång och plugga matte.. Kalaskul verkligen...


Dampisen imorse påväg ut i hagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0