19/1 2011

Dampisen vilade som sagt idag så vi tog en promenad i ridhuset i 30 minuter.
Mockade, borstade och fixade det sista och sen fick jag skynda mig iväg för att hinna upp till v-by och rida på Theotott. Theis hade inte alls någon lust att springa fint idag ( som vanligt numera tyvärr.. ) Han är så himla spänd och stressad så han vet inte riktigt vart han ska göra av sig själv för tillfället.. Fina fina lilla häst.. :(

Dandy har dock börjat med något nytt - han RYMMER ur boxen! Haha jag skrev ju häromdagen att han hade rymt två gånger, men nu har han rymt två gånger till med Josephine! Han är verkligen ponny ut i fingerspetsarna den där lilla rackaren! Så numera stänger jag dörren ordentligt när han står i boxen! ;)

Imorogn måste jag åka upp innan skolan och rida eftersom jag ska på möte vid 17, så då hinner jag inte rida på em. men det gör inte så mycket eftersom jag börjar 11.25 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0