25/1 2011

Har varit i stallet nu på morgonen och kom hem för en timme sedan. Gick med Dampisen i 25 minuter i ridhuset och han var piggare än vanligt!! :D
Släppte ut honom i hagen sen och mockade och fixade allting.
Imorgon rider Josephine som sagt på lilla stjärnan eftersom jag ska vara kulturell och gå på teater! haha!

Det här blir kansk det enda inlägget ni får idag. Ska plugga lite nu innan jag åker till skolan. Efter skolan åker jag bara hem och byter om och sen upp till v-by stallet för att jobba 17.30-21. Sen när jag kommer hem så liger ännu mer plugg och väntar på mig. Men snart är jag klar med den här hemska uppgiften, och då lovar jag att uppdateringen ska bli både bätre och roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0