26/1 2010

Jag och Rebban var ju iväg och tittade på Djungelboken på statsteatern idag. Sjukt rolig måste jag säga att den va haha! :D
Men pga det så kunde jag ju inte rida, så Josephine var snäll och red min lilla ponny!
Han hade haft världens fart! Dock tyckte hon att han var väldigt stark för att vara så liten! Men han är faktiskt starkare än vad många tror..!
Dessutom hade han varit dum och rymt igen! haha! Ingen sneel heest varje dag inte. Det räcker väl med att vara snäll ibland, eller?!

Imorgon ska jag rida för Emma, så får vi hoppas att han är lika fin då! Men efter dagens topptrimm så borde han väl inte kunna gå så dåligt tycker jag inte :D


Josephine och hennes förra häst Aquila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0