Back on Track

Jag har aldrig haft någon riktig åsikt om Back on Track. Alla hästar reagerar olika på det, på vissa funkar det jättebra och på andra inte alls.
För något år sedan köpte vi en ryggplatta till Dandy för att hjälpa hans ömma rygg lite. jag har aldrig tyckt att den har gjort någon skillnad på honom, så jag använde den inte kontinuerligt.
Nu när vi har börjat träna lite mer ordentligt så har jag dock lagt på den efter varje träningspass, och man märker stor skillnad på hans rygg! Förut kunde han vara lite spänd i ryggen någon timma efter träning, men nu är han inte alls det längre! Han har plattan på sig i ca en timme, under två fleecetäcken.
Så ja, en stor tumme upp till Back on Tracks ryggplatta!
Kostar ca 600 kr och finns i två olika storlekar :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: aa hatar när det är så "/ Vi är oftast runt 8 pers där inne. Men i lördags var vi 11 st och så var det dessutom några som hoppade :S

2011-01-18 @ 07:57:01
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0