Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Oj, ännu en svår fråga..
Jag har jättemånga härliga hästminnen som jag alltid kommer bära med mig.
Ett av de roligaste minnena jag har är nog New Forest SM sommaren 2010! Även fast det inte gick så bra, så var det fantastiskt roligt att bara vara där, se alla fina ponnyer och få den där meeting-känslan!
Som om inte det vore nog så träffade vi ju sjukt trevliga människor som vi umgicks med hela helgen!

Ett annat minne som jag aldrig komemr glömma är nog när jag såg Dandy för första gången! Jag var helt såld innan jag ens hade provridit eller öht sett honom gå! Det var honom jag ville ha!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina bilder :)

2011-01-16 @ 21:28:48
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0