i skuuuulan

Sitter på textkommunikationen och har det allmänt jättetråkigt!
Vi har precis sett filmen Pojken i randig pyjamas, men jag missade början av filmen så jag kan inte göra uppgiften som är till.. Tur att Gunnar är snäll och låter mig gör den till nästa vecka istället!

Slutar vid 16 idag och därefter ska jag till stallet och ta hand om min prins! Han vilar ju idag också så vi ska bara ta en promenad :) Efter det ska jag till v-by stallet och rida min lektion som vanligt.
Nu är det lunchdags! Men eftersom skolmaten smakar bajs så blir det en promenad till dagslivs för att köpa ceasar sallad :D

Världens finaste<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag letade också som en galning ett tag men hon köpte den hos Catrin Henriksson, http://dressyr.com/butiken/index.html ! :D

2011-01-19 @ 13:46:05
URL: http://ponnymaffia.blogg.se/
Postat av: Sara

Wow vilka underbart fina knoppar! :) Du kanske skulle ha lust att skirva ett inlägg med lite tipps? ;)

2011-01-19 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0