planering

En liten träningsplanering inför årets första tävling!

Söndag: Träning för Emma

Måndag: Skritta eller jogga en sväng

Tisdag: Skritt (Han vilar alltid på tisdagar eftersom det är Lussan-kurs)

Onsdag: Josephine rider Dandy! Jag ska iväg på teater med Rebban och Dandy måste röra lite på sig, så då får Josephine rida lite på min fina springare :)

Torsdag: Träning för Emma

Fredag: Tävling!

Känns bra att ha ett upplägg inför veckan. Det är inte direkt något jag brukar vara bra på om man säger så.. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt, vilket inte alltid är jättebra när man kommer på att man ska träna fredag, lördag och tävla på söndag, och så har man ridit onsdag och torsdag. Då kan jag säga redan innan att min lata ponny är trött på söndagen.. haha! Nä men så illa brukar det inte vara, men jag kan ärligt säga att jag är värdelös på att planera en hel vecka i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0