Svar;

Visst tävlar jag för Vällingby! Har aldrig tävlat för någon annan klubb och kommer fortsätta rida för Vällingby även iår! :)
Antar att det är div 1 du syftar på? Eventuellt så kommer jag att lånas in i ett lag från Uppland. Till div 1 och eliten (tror jag det är) så får varje klubb låna in en ryttare från en klubb som INTE har ett eget lag med. Det enda som krävs är tydligen ett skriftligt "intyg" från båda klubbarnas ordförande att det är okej typ ;)

Så nä, inte sviker jag käraste Vällingby i första taget! :)


Kommentarer
Postat av: Cappelli

Ok ok! Det va just lag grejen ja tänkte på. Då vet ja hur det ligger till.

Vore ju jätte konstigt om du tävlar ridskolans ponnys/hästar och tävlar för en annan klubb!

2011-01-09 @ 20:01:25
Postat av: Klara Hovstadius

Vilken klubb :)?

2011-01-11 @ 14:45:28
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0