Tillbaka till Vällingby?

Flera har frågat när jag ska flytta tillbaka till Vällingby igen.
Helt ärligt så har jag ingen aning! Vi sa att vi skulle bli kvar januari ut, men Dampisen trivs så bra, både i stallet och i övrigt, men framförallt trivs han väldigt bra på underlaget i ridhuset! Så jag skulle väldigt gärna vilja stanna hela det här året och verkligen satsa. Men det är väldigt mycket som spelar in!
För det första är det dyrt, och för det andra så är det svårare för mig att ta mig dit och hem själv på dagarna. Allt går ju att lösa och oftast brukar jag få skjuts en bit på vägen därifrån, men det är fortfarande knöligt.
Det finns så många för och nackdelar med båda stallen.
Så ja, just nu tar vi väl varje dag som den kommer om man säger så :)


klaad hest i vällingby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0