2/6 2011

Red Frida imorse och det gick inte alls nå bra.. Fick henne lixom inte med mig. Men antagligen är hon lite trött och har nog en del träningsvärk, för annie sa att hon inte brukade vara riktigt såhär extrem.. Så jag avstår faktiskt Gömmargården imorgon och laddar upp inför Knivsta på lördag!

Åkte iväg och hälsade på Dampisen sen! Visste att jag inte skulle kunna hålla mig därifrån en dag ens.. Men han mådde bra och hade bestämt att stoet minsann var hans!

Det blev ingen tripp till Gömmargården, det ryktades om att det var mycket köer så då orkade jag inte.. Men jag åker med Ellen dit imorgon iaf :) Sen ska jag rida och fixa Frida inför lördagen.


Såhär roligt hälsade dandy att det var att gå på bete!
Kommer en bildbomb om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0