Dagens plan!

Jag borde börja plocka iordning på alla saker inför morgondagen typ.. nu! Jag brukar faktiskt se till att alltid plocka ihop tävlingsgrejerna direkt när det är nytvättat, eller iaf i god tid innan tävling. Dels för att se att allt är rent och för att se att ingenting är borttappat. Så ja, jag ska alldeles strax ge mig ner i källaren där alla hästsaker bor!
Vid 13 ska jag ge mig av mot stallet. Fridis ska gå lektion för Emma vid 15. Dock blir det (förutsatt att Frida tänker sköta sig) en väldigt lugn lektion, så att hon inte hinner tröttna till imorgon ;)
Därefter ska Frida badas och med tanke på hennes björnpäls så tar det ju år och dar innan hon torkar ;) Men det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej verkligen inte :/ jaa, hon tar väldigt pigg och stressad, red i det där minililla ridhuset och det var många hästar där. Men hon gick konstant och klapprade med tänderna, gör hon fortfarande det? Hon var inte riktigt min typ av häst :-P

2011-06-17 @ 15:22:27
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0