Gripens Rf

Till helgen annordnar Gripens Rf, för fjärde året i rad, Sparbanken Rekarne ponnycup. Jag har varit där alla tidigare år, de första två åren tävlade jag med Joy och förra året skulle Dandy ha startat, men han var ju skadad då. Så istället åkte jag dit med Jennifer, Hannah, Annelie och Jennie.
Varje år har arrangemanget varit enormt bra. Starttiderna hålls, de är snabba med resultaten och har bra koll på allting!

Idag kom startlistorna inför helgen meeting upp. Jag rider ju stora rundan och den går allra sist, vilket innebär att jag har sena starttider. På fredagen rider jag ju dock en Lb:1a också som extraklass, vilket innebär att jag har nästan 6 timmar mellan mina två starter.
Men det jag skulle komma till är att jag är så imponerad över hur de orkar arrangera ett så pass stort meeting år efter år. I år t.ex. går första starten på fredagen kl 07.00 och den sista går kl 22.50! Lördagen är något kortare - d startar de 07.00 och sutar vid 20.50. Söndagen däremot är nästan lika lång - första start 07.00 och sista start 22.15.
Helt sjukt verkligen! Men trots det är både tävlande och funktionärer lika glada och hjälpsamma ändå!

Så en stor tumme upp till Gripens Rf och deras tävlingar!!

Lite bilder från de tidigare åren jag tävlade Joy där!
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;" mce_style="font-family: book antiqua,palatino;"><span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;"><strong>annie:</strong> <em>nu måste jag ringa hela världen och berätta</em></span></span></p>
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;" mce_style="font-family: book antiqua,palatino;"><span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;"><strong>&lt;3</strong></span></span></p>
&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;lskling&lt;33
varf&ouml;r &auml;r handen d&auml;r nere f&ouml;r?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiiiiina!

2011-06-29 @ 20:36:18
Postat av: vendela

Jag var också där i helgen! Men såg dig inte tyvärr.

Hur gick det för dig? :)

2011-07-04 @ 14:23:34
URL: http://vendelastertmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0