Min tävlingsutrustning

Sara om Bilder: Roslagen 18/6 2011 del 1:
Ni ser fina ut! Jag skulle tycka det var jätte intressant att läsa om vad du och hästen har för utrusting när du tävlar. Sen så såg jag att du har bråscher på kavajen, skulle vi kunna få se en närmare bild på dem? (: kramis


Friday
Sadel: Henri De Rivel
Träns: Lyckås med guldigt och silvrigt swarovskipannband
Schabrak: Mias med svart och guld kant (ett nytt är på ingång då detta börjar bli lite väl slitet..)
Benskydd/lindor: Vita benskydd från Professional Choice eller Jacson. Alt. Vita lindor från Mias eller GG med paddar från Mias under.
Boots: Vita från Equigard

Grape
Hjälm: Charles Owen Hampton Hat
Kavaj: Pikeur (ingen aning om vad det är för modell på den..)
Stövlar: Cavallo Weltmeister som jag köpte ungefär i samma veva som jag köpte Joy
Plastrong: Equi design (Dock har den gått sönder, så en ny måste införskaffas..)
Handskar: Roeckl
Ridbyxor: Pikuer premium Collection Evita Contrast Breeches
Sporrar: Från Hööks tror jag, likaså remmarna!
Håruppsättning: Dounat med en vit snodd runt och stenar i
Örhängen: LUC of Sweden

de olika brocherna jag har på kavajen är två stycken Majblommor, en från i år och en rån förra året. Sen har jag en broch från Unicef, en från New forest föreningen och en från Vrs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0