mysigt med regn.. ELLER?!

Hade tänkt låta bli att sova bort halva dagen för en gångs skull, men när jag vaknade vid halv 10 och insåg att regnet bara vräkte ner så drog jag täcket över huvudet och somnade om!
Planen för idag var ju att åka till stallet relativt tidigt för att inte spendera hela kvällen där, men jag väntar nog en stund..
Nä men har det inte gett sig om en timme så får jag nog ta mig i kragen iaf och åka ut till stallet.
Istället för att ägna dagen i stallet så har jag tittat på massa gamla tävlingsfilmer. Bl.a. har jag kollat på filmen från min och Theos första start och på filmen från vår sista start! Herregud vilken skillnad det blev på den fina lilla hästen alltså! Jag saknar honom faktiskt väldigt mycket!
Har även sett filmen från en av de första gångerna jag red Jack (julen 2009) och filmen från en av de sista gångerna (julen 2010). Tänk om jag (eller någon annan) bara hade orkat fortsätta kämpa med honom, vilken liten kalasponny han hade blivit då!
Någon dag ska jag slänga upp ett par jämförelsefilmer på mina små bebishestar :)
Nä som sagt, stallet måste göras idag också, trots att regnet vräker ner. Men så är det att ha häst och jag klagar inte ;)


Finaste Dampis! <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa grymt :D Jaa verkligen, det skulle vara grymt kul om de kom med ner :D

2011-06-23 @ 21:44:51
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0