11/5 2011

Var ute i stallet imorse en sväng. hade tänkt vara där vid halv 8, men det blev lite svårt eftersom jag vaknade först vid 20 över 7.. Men vid 9 var jag på plats. Mockade och ryktade dandy och sen tog vi en promenad i solen. Han var supersnäll, ända tills han såg en traktor på en åker.. Alltså herregud, vi har mött traktorer hur många gånger som helst, vi har blivit omkörda av traktorer och han har aldrig brytt sig..! Smart grabb det där!
Sen fick han stå och beta 10 minuter innan han släpptes i hagen. Dock hann jag bara gå 35 minuter på morgonen, så jag åkte tillbaka efter skolan och gick en sväng till. Då promenerade vi i typ 20 minuter och sen vart det nattkläderna på :)

Imorgon ska vi ju också bara promenera, dock får det bli enbart på eftermiddagen då eftersom jag har engelska nationella på morgonen..
Nu ska jag strax åka upp till v-by stallet och rida lektion för Fia!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0