17/5 2011 Ultuna

Ja, en lång dag blev det. Vi åkte från stallet 6.40, hämtade Annie i v-by 07.00, var på Ultuna 8.30 och var tillbaka i stallet igen vid 16.30.
Dandy var tydligt halt på vänster fram och höger bak när jag bara sprang med honom rakt fram, alltås inte ens böjprov.. Vid longering syntes även höger fram.
Så vi har bedövat - väntat - longerat, bedövat - väntat - longerat osv.
Tillsist fick vi iaf komma in till röntgen och det togs en jäkla massa bilder. Och inget chockbesked blev det heller.
Men nu har vi tre alternativ.. Ska ringa Malin (veterinären) imorgon och kolla lite närmre hur det egentligen ligger till.
Men jag kan inte annat än hålla tummarna för att min prins blir frisk, även om det känns väldigt långt bort..

Så imorgon är det boxvila, sen ska han ledas en vecka och därefter ska jag börja sitta på och skritta honom.

<3
<p>&lt;3</p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0