24/5 2011

Åkte iväg på mitt hemliga uppdrag direkt efter skolan (som snart inte är så hemligt längre, kanske tar och släpper bomben imorgon ;) )
Därefter åkte jag direkt ut till stallet och promenerade med Dampisen. Imorgon ska jag börja skritta honom uppsuttet (om jag hinner, onsdagar är inte den dag jag har mest tid om man säger så! Annars leder jag honom imorgon också).

Nu på kvällen har min käre vän Rebban varit här och hjälpt mig med matten eftersom jag har prov imorgon. Hela mitt betyg i matte B hänger på det här provet eftersom vi inte behövde göra nationella. Men efter lite hjälp från mattesnillet herself så fattar jag lite iaf!
Har bara två uppgifter kvar att göra till imorgon, men det är i textkommunikation så det är inte jättesvårt.

Imorgon åker jag till Dandy direkt efter skolan och sen åker jag upp till v-by stallet och rider min lektion.

Kan dessutom berätta att telefonen har gått varm idag av folk som har ringt och varit intresserade av mitt lilla charmtroll till ponny! Jag hoppas verkligen att jag kan hitta ett bra hem till honom snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0