29/5 2011

Började dagen mycket bra genom att försova mig och vakna 7.20 och jag skulle börja jobba 7.30.. Men jag var på plats vid strax innan 8, och då tar det ändå 20 minuter att åka!
Men dagen rullade på bra, bortsett från att det regnade hela morgonen. Det finns inget som är så jobbigt som att jobba när det regnar! Då får et faktiskt hellre vara kallt, för då blir hästar och täcken inte dyngsura iaf! Men tack o lov så klarnade det ju upp på eftermiddagen och blev riktigt fin väder!
Josephine, Emma, Fanelia och Vladi åkte iväg till Lejondal för att tävla på eftermiddagen, så jag hade stallet för mig själv. Mohaha! nej jag skoja, hästarna var väldigt snälla och ovanligt lättskötta ;)
Det hade iaf gått bra på tävlingen (enligt resultatlistorna iaf ;) ). Emma blev fyra med Fanelia och femma med Vladi i Msv B:4! Även Maria var där och tävlade, och blev tvåa i Msv C!
Mellanstallet Rules!

Eftersom vi skulle ha gäster hemma så kom mamma upp och tog en promenad med Dampis. Ska nog rida lite på honom imorgon :)
Frida har som sagt vilat idag och Pillan skulle se till att hon fick komma ut och röra på sig lite :) Imorgon ska hon dock få gå ett dressyrpass! Mindre lyckat var att jag glömde ta hem mina stövlar från Hogsta idag.. jaja, det blir morgondagens problem!


Finaste lilla Dampis i Hudik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0