9/4 2011

Cyklade som en idiot till tunnelbanan imorse, för att sedan komma till skolan och få veta att dagens enda lektion är inställd..
Åkte iaf hem en snabbis och sen ut till stallet i det mysiga vädret. Jag red en sväng på Dampisen i ridhuset, och han hade ingen större lust att springa fort tyvärr. Så något är det ju som är fel. Det går bra sålänge jag låter honom bli längre i formen och sänka sig rätt mycket, men såfort jag försöker plocka upp honom så blir han exremt bromsig...

Prinsen fick iaf duscha och sen fick han beta lit gräs medan han torkade :) Det uppskattades definitivt!
Åkte upp till v-by stallet på kvällen och jobbade.
Nu ska jag snart hoppa ner i min gosiga säng eftersom jag ska upp och jobba imorgon bitti. Jag börjar inte skolan fören vid 12, och eftersom Josephine ville ha hjälp i stallet så åker jag dit och jobbar ett par timmar innan skolan. Dock måste jag ju tillbaka sen på eftermiddagen för att ta hand om min prins eftersom jag inte kommer hinna det på morgonen ;)

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0