Min allra första tävling

Min allra första tävling (på riktigt, hade ridit ett par klubbtävlingar innan) var med min förra ponny Fredriksbergs Joy påsken 2006. Joy har aldrig varit, och kommer aldrig att bli, någon stjärna, men en snällare ponny får man leta länge efter! Iaf så var vår första tävling en lokal Lc:2 på vällingby (hemmaplan alltså). Jag var 13 år och Joy var 16. Det var nog första och enda gången jag var nervös inför en tävling.
Helt ärligt så kommer jag inte ihåg särskilt mycket från den tävlingen, mer än att Joy sprang med huvudet upp i luften hela programmet ;) Resten har jag nog valt att förtränga! Men jag var lika glad för det just då!
Resultatet blev ju därefter, cirkus 52% kanske?! kommer faktiskt inte ihåg..
Men jag hade roligt, och det var det allra viktigaste!

Tyvärr vet jag inte längre vart bilderna från den tiden finns.. Jättetråkigt verkligen!
Men istället får ni två bilder på min fina lilla Joy från somaren 2009, då var vi lite mer samspelta om man säger så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0