Att lära sig sitta på stor häst..

Veronica om Helgmode..:
du som komer från ponny upp till stor häst har inte du några tips om hur man lär sig att sitta ned på stor häst när man kommit från ponny :P
Tycker det är väldigt skumpigt och känns som om man bara fladdrar runt där uppe på ryggen :P

Btw så är royne väldigt vacker och ni ser väldigt harmoniska ut tillsammans! :)

I början när jag red Roynis kunde jag inte sitta på honom för fem öre.. Var helt slut efter ett varv i trav och jag klamrade mig verkligen fast i sadeln för att inte trilla av. Men jag har helt enkelt vant mig! Helt ärligt så har jag inga tips, mer än att vänja sig liksom!
men jag håller helt klart med, det känns verkligen som att man bara fladdrar runt där uppe, utan någn styrsel öht!
Tackar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0