Dagens ridpass 19/11 2011

Idag har jag ridit min fina häst efter en veckas ofrivillig vila.
Skrittade runt hagarna med Maria och Royne var väldigt pigg i början.. Han lugnade ner sig sen men var fortfarande väldigt pigg! Gick in i ridhuset och Emma kollade på honom när jag travade runt, men hon kunde inte se något och jag kände inget heller, bortsett från lite stelhet vilket inte är så konstigt när han har vilat en vecka.
Jag joggade ca 15 minuter och sen skrittade vi ut. Ska jogga såhär ett par dagar och succesivt öka på och hålla koll på benet så att det håller sig fint. Förhoppningsvis så hade han bara fått ett slag (av sig själv..).

Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen jogga Roynisen lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0