En tisdagsmorgon i november..

Som många av er vet så älskar jag att vara i stallet på morgonen. Tycker mycket bättre om att skritta ut på morgonen än på eftermiddagen, så jag tar faktiskt chansen att vara i stallet på morgnarna så ofta jag kan. Dock ser ju mitt schema ut som så den här terminen att jag börjar redan vid 8.30 de flesta dagarna och slutar tidigt istället. Men jag har ju faktiskt tisdagar och torsdagar som jag har möjlighet att åka till stallet tidigt! Det är få saker som är så härligt som en snäll häst på skrittur i morgonsolen!  


Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Jag älskar också vara ute på morgonen, dock tar det emot att gå upp tidigt ;) haha

2011-11-15 @ 18:37:19
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0