Charmtroll <3

Igår stod jag utanför sadelkammaren i stallet med ett äpple i handen. Roynis står ju allra längst in i stallet och sadelkammaren är längst ut. Förvisso är det ju bara totalt 10 boxar i stallet, så det är ju inte så långt.
However, när jag stod utanför sadelkammaren så frågade jag Royne högt om han ville ha äpplet. Och vad får jag till svars om inte en ordentlig gnäggning?! Haha låter så himla löjligt, men jag tyckte det var så gulligt!
Det är väldigt gulligt med en häst som gnäggar åt en när man ropar på honom i hagen eller som gnäggar istället för att buffla till en när han vill ha godis!
Han är min lilla pärla <3


Kommentarer
Postat av: Katrine

Tack för den peppande kommentaren Karro! :') Det lyser upp när allt känns skit.

Ja vi har lite planer på gång med Brunmåla hästklinik, kiropraktor samt hästmassör. Det viktigaste är att han blir bra! :)

Kram

2011-10-17 @ 01:28:10
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh, vad gulligt med en häst som gnäggar! Tingeling har aldrig gnäggat åt mig...hennes boxgranne och hagkompis gnäggar dock nästan dagligen så fort han ser henne. Haha...

2011-10-17 @ 13:22:37
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0