Pluggdag

Enda sedan jag kom hem från stallet vid halv 11 i förmiddags så har jag suttit och pluggat! Tro det eller ej ;) Har hunnit med att läsa ut min svenskabok, skriva en bokanalys och göra min träningsdagbok till projektarbetet. Effektivitet.. eller?!
Nu på kvällen åkte jag och mamsen iväg till Stockholm Ridsport. De hade 3-årsjubileum och därmed lite finfina priser på en del produkter, bl.a. Horseware täcken! Eftersom Roynis behöver ett utetäcke med hals inför vintern så åkte vi dit för att se vad de hade att erbjuda, och hem kom vi också med ett sprojlans nytt vintertäcke! Nu blir Roynis glad :) Även en sadelgjord fick följa med hem, och som "present" fick man ett par vita lindor från Bucas! Både täcket och halsen var det 40% rabatt på, och på sadelgjorden var det 20%!

Nu sk jag ge mig ner i källaren och träna! Har inte tränat på nästan en vecka nu.. hehe!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0