Promenad bland älgarna

Vilodag idag eftersom det var tävling igår.
Jag och Maria tog en promenad med Royne och Raggan. Vi gick runt Norrby, men när vi var 5 minuter från stallet såg vi två älgar stå i en trädgård och äta äpplen.. Då fick vi helt enkelt ta en annan väg genom skogen. Roynis har lite svårt med det där att gå i skogen.. Han förstår inte riktigt att man ska gå på stigen som redan är upptrampad.. Eller så är han bara en gentleman och låter matte gå ensam på stigen ;)

Imorgon ska jag och Maria rida ut på morgonen! Med tanke på hur pigg Roynis var idag så vill jag kanske inte veta hur pigg han kommer vara imorgon.. ;)

<p>Mitt hjärta &lt;3</p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0