Ny sadel - check!

Sadelprovaren var ju ute hos oss idag och provade sadlar på Roynis. Det mesta vi la på låg faktiskt bra, så vi började med att prova att rida i en Prestige D1. Den hamnade inte i bakvikti heller när jag red, men jag kom inte ner ordentligt i den sadeln. Provade ett par till innan jag tillslut fastnade för en Wellington Elite, så den blev det. Till mammas stor glädje så var den inte alltför dyr heller, trots att den var sprojlans ny!
Dock måste jag införskaffa en längre sadelgjord eftersom den jag har inte räckte runt min tjocka hästs mage.. ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hade en sån på Vendela våren 2010 - jättebra och skön sadel till vettigt pris!! :D

2011-10-12 @ 23:24:05
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0