20/9 2011

Jobbade ju hela dagen idag. Började dock med att försova mig lite smått.. Vaknade 06.13, men 06.25 satt jag på bussen! Jag kan alltså vara snabb, även om det är svårt att tro ibland ;)
Bortsett från lite allmänt kaos på förmiddagen så flöt dagen på bra. Red lille Roynis på eftermiddagen och han var väldigt snäll idag! En riktig guldponny.. ;) Vi kunde utan problem rida förvänd galopp åt båda hållen, han försökte inte ens byta en enda gång! Snel hest!

Åkte faktiskt från stallet redan vid 18.40! Längesen jag kom iväg så tidigt en dag då jag både ridit och jobbat! ;)
Hade tänkt ge mig ut och springa när jag kom hem, men det blir mörkt så fort.. Så istället blir det crosstrainern framför Idol, inte så illa det heller! :)

Guldponnyn..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0