22/9 2011

Roynemannen vilade ju idag så vi gick på promenad. Han tyckte det var väldigt spännande att det blåste och var massa andra hästar ute. Det måste jag nog erkänna är nackdelen med Lovön - det finns så många stall så man är aldrig ensam ute och rider i skogen. Med Royne är det dock inte så jobbigt, men med Dandy var det värre. Kom vi ikapp någon så var vi alltid tvugna att vända tillbaka åt andra hållet igen eftersom han blev helt crazy banana om han kom bakom någon annan..

Provade även kandaret idag.. Så nu har jag väl inga andra alternativ än att börja rida på det..

Nu väntar en dejt med psykologiboken.. 70 sidor prov på måndag och nej jag har inte börjat än (som vanligt..) och jobbar i helgen.. Keep up the good work, Grapie!

Och dessvärre har min dator fått adhd och laggar så fort jag vill ladda upp bilder, så ni får stå ut ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har du för kandar? Kan du inte visa en bild?

Be Kicki fota dig fler gånger - vill se MASSOR med bilder på er nu när ni börjat rida ihop er lite! :)

2011-09-23 @ 14:53:02
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0