23/9 2011

var i stallet redan vid 11 idag och red på lille stjärnan.
Han skötte sig helt okej, mycket bättre än i onsdags. Han får fortfarande sina små adhd-ryck ibland, men de blir färre och färre för varje dag. Nu har jag ju också börjat lära mig hur jag ska gå på honom när han gör så, och då kommer vi ju ur det på en gång igen!

Skyndade mig hem sen för att hinna plugga och träna innan jag skulle möta upp käraste Fritte på pendeln vid 17. Vi åkte in mot la stada och Grönan för att se fröken Maggio. Drog oss direkt till någon restaurang vid vattnet där vi mötte Erkan och köade i 1,5 timme för lite käk, och jag som inte ens var hungrig?!
Själva konserten var okej, men tyvärr inte mer än så. Maggio är alltid bra, men jag hade nog förväntat mig lite mer. Dessutom var det lite dåligt drag över lag tycker jag. Men men, man kan inte få allt!

Imorgon ska jag inleda dagen med att jogga och plugga, innan jag och mami tänkte infinna oss på Lyckås ridsport vid 10. Sen ska vi förbi sadelmagasinet vid 12 och så vidare till stallet eftersom jag ska jobba på eftermiddagen. Egentligen borde jag verkligen ägna hela dagen åt att plugga, men eftersom ingen kunde jobba så fick jag lov att göra det. Jobbar ju söndag också, så jag måste erkänna att det känns lite halvjobbigt med prov första lektionen på måndag morgon.. Men det får gå som det går helt enkelt ;)

<p>Skeptisk grabb? Ja det är min häst det ;)</p>
Min lite halvt skeptiska häst.. ;)

Sadel: Morris n Nolan
Schabrak: Vitt Mias med brun kant
Lindor: Bruna Shockemöhle
Paddar: Mias
Sadelgjord: Gera

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Han är bra snygg ändå, skeptikern.. ;)

2011-09-25 @ 18:32:01
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0