Dag 3 - Det här behöver jag träna mer på

Säg någonting jag inte behöver träna på?!

Framförallt måste jag träna upp min sits. Jag sitter ju så fruktansvärt snett och viker mig extremt mycket i vänstersidan. Det är verkligen prio ett, annars kommer jag aldrig kunna tävla ett program där galoppombyten ingår!
Sen har jag även ett starkt hat till skänkelvikningar.. Finns ingenting jag tycker är så svårt som att rida i skänkelvikning! Bakdelsvändning, skolor och byten är baggisar i jämföelse med skänkelvikning. vet inte vad det beror på, men jag har alltid haft svårt för det. Jag vet ju precis vilka hjälper jag ska använda osv, men av någon anledning har jag väl svårt med koordinationen i just den rörelsen!


Dampis i skänkelvikning (lite dålig vinkel)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Äntligen! Inte bara jag som bävar för skänkelvikningarna med den fucking kofficienten i programmen, det går alltid lika bajsigt för mig, bläää! Jag hatar skänkelvikningar, hahaa..!



Gillar din blogg, så bra åsikter!

2011-09-15 @ 21:51:53
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Jag har också jättestora problem med skänkelvikning! Jättesvårt med att få allt att stämma...

2011-09-16 @ 19:16:07
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0