dagens löprunda, check!

Gick upp vid 7 imorse, trots att jag inte börjar skolan fören vid 11.
7.45 snörade jag på mig löpardojorna och drog ut och sprang. Tycker faktiskt det är väldigt skönt att springa på morgonen, även om jag inte orkar lika mycket som på eftermiddagen. Men man vaknar verkligen av att springa på morgonen, och för mig som annars är så trött jämt passar det mucho bra!

Nu ska jag snart ge mig iväg till bussen för att åka till skolan. En lång men ojobbig dag väntar idag. Först ska vi nämligen på museum mellan 11 och 12 och sen börjar inte FotoA fören vid 3... Dock håller den ju på till halv 6, men vi brukar få gå rätt mycket tidigare.. :D
Roynis vilar ju idag, men han måste ju ändå få komma ut på en promenad. Så med tanke på att jag inte är i stallet fören vid 6 - halv 7 så lär jag ju inte vara hemam fören tidigast vid 9 ikväll!

Dafens löprunda, check!
Snabba brallorna är på förståss, då ser man ju lite extra snabb ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0