Fredag

Dagens skoldag var väldigt kort - hade Svenska B på morgonen och sen slutade vi. Vår mentor hade ingentign att informera om på mentorstiden och projektarbetet är valfritt att göra hemma eller i skolan på fredagar, så vid halv 11 var jag hemma igen.
Har varit ute och sprungit en sväng nu på eftermiddagen. Dessutom har jag börjat stretcha efter varje träningspass eftersom det inte finns något värre än att ha träningsvärk i benen!

Om en och en halv timme ska jag ge mig av mot stallet. Roynis ska gå lektion 17.45.
Imorgon jobbar jag och vi ska iväg med Helgis till Djursholm. Först hade de fått starttid 8.40.. Då hade vi alltså behövt åka från stallet kl 6 på morgonen. Mindre kul! Dock fick hon byta starttid till typ 11 tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0