monday

Har egentligen ingenting att skriva om, men har inte så mycket annat för mig för den delen heller. Så det blir lite random babbel ;)
Vaknade och var helt stört pigg 6.04 imorse.. Då hade jag ju bara sovit typ 5 timmar och det är så mycket lättare att gå upp när man knappt har sovit!
Dock känndes det inte så lockande att ge sig ut i stormen och springa, så det får bli ikväll istället.
Dagen har iaf varit väldigt lugn. Sista lektionen är 2,5 timme mediekunskap med Gunnar = facebook. We like it! Slutar iaf om 20 minuter och då ska jag åka iväg mot stallet. Eventuellt skulle Frida kommit och kollat på min fina pärla och tagit några kort, men hon var inte så taggad längre när det regnade så mycket.. förstår inte alls varför.. ;)


Lilla Silverhingsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0