Skit!

meningen var att jag just nu skulle stå och pussa på min nya häst, men allt går inte alltid riktigt som man vill och han kommer inte fören imorgon natt..! Det hade blivit något strul med bussen som hästarna skulle åka upp i, men de kommer iaf imorgon tack o lov!

Så efter skolan idag åkte jag först förbi Hogsta en sväng och sen till v-by stallet för att träffa lite roliga människor och kolla på när min gamla grupp red. Hästarna är ju inte helt igång ännu så de red väldigt lugnt. Men någon som verkligen har blivit fin efter sommarbetet är lilla Rondo! När han kom i våras hade han inte en muskel på hela kroppen, halsen var ett sträck och pälsen var väldigt ruggig. Nu ser han ut som en riktig tävlingsponny! Han har fått lite hull och halsen har blivit maffig så nu ska han nog kunna bygga muskler! Dessutom har han blivit riktigt fin i pälsen efter sommaren! Han kommer bli en riktig stjärna den underbara lilla ponnyn!

Imorgon ska jag genomlida en lååååång skoldag (8.30-13.30 hehe..) och en låååång kväll innan min häst äntligen kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0