Sunday night fever ?!

Skulle pront kolla på sändningarna från EM på Eurosport ( och ja, alla vet ju redan att RGB tog hem guldet!). Dock somnade jag efter två ekipage.. Det där med hoppning är inte riktigt min grej om man säger så.. ;)
How ever, nu är jag pigg som jag vet inte vad! Skulle helt klart kunna vara uppe halva natten utan problemas. Mindre roligt att gå upp 06.15 imorogn bitti isf dock..
Jag (eller snarare mamma..) har tvättat mina älskade joggingskor nu ikväll, eftersom mr Helgis roade sig med att kliva rätt i en vattenpöl, och vips var Grapes skor, strumpor och ridbyxor lerdränkta.. Så går det om hesten har stora hovar!
Men det innebär alltså att jag kan ge mig ut och springa imorgon! Har inte gjort det på några dagar nu, så det börjar väl bli dags om man säger så.. Trodde faktiskt att mina kära små skor hade gått en hemsk död till mötes, för jag hade ingen aning om att man kunde tvätta dem..
Men vi får väl se om jag orkar gå upp helt enkelt!

Tyvärr har jag ingen passande bild att bjuda på, men Dampis är alltid snygg! ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt!

2011-09-19 @ 09:12:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0