fullspäckat

På dagens lista står inte bara "att göra", utan dessvärre är det bara en massa "måste"..
Började denna dag i med en tur ut till Bro för att Royne skulle få träffa kiropraktorn igen. Kicki tyckte han såg jättefin ut och behövde inte knäcka loss särskilt mycket alls. Han fick lite nålar också och sen var vi klara. Han var dessutom betydligt lugnare den här gången än vad han har varit tidigare, så det var väldigt skönt.

I övrigt har jag alltså massa saker som måste göras idag, bl.a. plugga och städa. Sen kl 17 ska jag vara tillbaka i stallet för att "hårmodella" under Alvas håruppsättningskurs.
Nu ska jag öppna skolböckerna så att jag får ågot vettigt gjort.. Köttaaaaa de sista 44 dagarna!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0