Som att ha en hund..

Royne är väldigt lätt att ha med sig på nya platser, och dessutom är han väldigt snäll när det gäller transportering osv. (eller ja, han kan vara lite jobbig när man kör, men han springer på trailern och står där snällt sålänge han har mat)

Iaf, när vi hade varit iväg och tränat idag (kommer ett eget inlägg om det sen) så gick jag ut ur ridhuset medan mamma var kvar och pratade. Eftersom jag inte orkade vänta på mamma så började jag göra iordning R själv. Tog av sadeln och hängde in i transporten, la på täckena, lindade av och satte på transportskydd. Jag höll allra längst ut på grimskaftet och han stod som ett ljus hela tiden!
När mamma kom så bestämde vi oss för att prova om han "lastade sig själv". Så mamma stod bara inne i transporten och jag släppte in honom, och vad gör han om inte gå rätt in utan att ens bry sig?!
Han är verkligen så himla snäll och lätthanterlig - som att ha med sig en liten hund!

Världens bästa är han iaf, och odag är han värd en miljon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0