Tävlingshelg

Har haft en otroligt lärorik helg! Även om resultaten inte varit på topp så har jag lärt mig otroligt mycket, fått massa tips som jag verkligen ska ta med mig och framförallt haft roligt när jag ridit.
Jennie var ju där med sin häst Lillen, och hon har hjälpt mig på framridningen båda dagarna vilket verkligen har varit guld värt!
Nu ska vi bara ut och träna på att tävla, åka iväg till nya ställen och träna, rida massa programträningar osv, för att komma på varandra lite mer och tycka att det här är kul.
Kommer ett inlägg lite senare om själva rittena. Dock tänkte jag på en gång påpeka att ni inte behöver stirra er blinda på resultaten på Equipe, det är så mycket som påverkar ett slutresultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0