Det var den halvdagen..

Tanken med mina halvdagar är att jag ska kunna komma 12 och gå 17. 
Jag tog sovmorgon imorse och var inte i stallet fören halv 10. Proppade i mig en hejdundrans frukost innan jag åkte, och eftersom jag räknade med att vara hemma till 18 så tog jag inte med mig någon lunch. Hann rida båda hästarna innan jag började jobbaoch de skötte sig väldigt bra båda två. 
 
Dock blir det inte alltid som man har tänkt sig, och jag blev själv i stallet från 15.. Vilket också innebar att jag inte var klar och kunde åka hem fören vid 20.30. Då hade jag förvisso ägnt typ 45 minuter åt mina egna hästar, but still. 
Börjar ju tidigt imorgon eftersom det är onsdag, vilket innebär att jag verkligen borde gå och lägga mig nu. Men jag äger inte den förmågan att komma hem, äta middag och sedan bara kunna slappna av och gå och lägga mig. Jag måste hinna göra en miljn grejer först innan jag verkligen kan slappna av. När jag väl har gått och lagt mig somnar jag ju på nolltid, det är inte det som är problemet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0