Helgen

Så var den här helgen också över.. 
Jobbade igår och det flöt på bra. Red Qui på morgonen, och hon var så stört pigg! Som vanligt väldigt snäll, men oj vilken energi hon hade! Den hästen är allt bra häftig.. 
 
På eftermiddagen var det KM på Hogsta, som som vanligt var riktigt bra! Återkommer med ett eget inlägg om KMet. På kvällen var det typ julmiddag i ridhuset som vi skulle gå på. Dock kom jag och Maria lite väl sent, och då var folk redan inne på efterrätten.. När emma dök upp höll de på att plocka undan ;) 
 
Idag tog både jag och Kennie sovmorgon. Jag gick upp vid 10, men lilla Kentucky masade sig upp först vid halv 11..  Åkte till stallet och red en kortis på Royne som inte var på sitt bästa humör.. Skickade ut honom i hagen direkt efteråt och skrittade sen ut på Fanelia med Maria och Helge. 
Skyndade mig iväg för att möta upp Rebban för att gymma med henne! Vi gick på ett pass kallat Deadball.. Välkomnar träningsvärken.. Väl hemma igen väntade lussebullar hehe..!
 
Imorgon jobbar jag som vanligt och Maria ska rida Laban,så jag ska bara rida Royne efter att jag har slutat vid 15. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0