Jaha nähä..

Har varit i stallet hela dagen, trots att jag var ledig. Royne var duktig men Laban var ett monster... Emma ska rida honom imorgon så hoppas vi att det går bättre då. 
Egentligen skulle jag börja 10 imorgon, så hade tänkt ta en liten sovmorgon och inte vara i stallet förens vid 8 eftersom jag bara ska rida Royne. Men så blev det inte utan jag måste börja tidigt och är troligtvis ensam hela dagen.. Så antingen får det bli nattpasset för Royne eller så får han vila. Måste egentligen rida honom imorgon eftersom jag inte kommer kunna rida på lördag, men ska jag jobba från tidig morgon till sen kväll så är man inte så pepp på att knata ner till ridhuset och rida ett pass efter det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0