Idag är det ingen vanlig dag..

..för idag fyller jag ååååår!
Hela 19 år har det gått, och jag måste erkänna att jag faktiskt har lite åldersnoja.. Jag är ju förtusan nästan hälften till 40! Haha!
Dock måste jag även erkänna att jag mer eller mindre hade glömt bort min födelsedag?! Igår kväll (strax innan detta inlägg skrevs hehe..) så satt jag och funderade på om det var något speciellt som hände imorgon, men nej, jag kunde inte komma på något.. Tills dess att jag insåg vilken dag det var!

Hoppas ni alla får en bra dag, för det ska minsann jag ha!

Hittade lite gamla bilder på me, myself and I. Brukar ju inte bjussa på så mycket egobilder, men här har ni Grape back in the days - sisodär en 14 år gammal och fotar i spegeln..! Läckert.
Faktum är att när jag kollade igenom datorn så hittade jag massa gamla bilder på mig och de kompisar jag hängde med i stallet när jag var typ 12-13 år! Jag hade kameran med mig jämnt! Ska visa er lite bilder någon dag, ni som känner/kännde oss kommer få er ett gott skratt åt de bilderna!


Kommentarer
Postat av: HAnna

Grattis!

2012-02-28 @ 14:23:26
URL: http://haner.blogg.se/
Postat av: Elin Hagelin

Grattis :)

2012-02-28 @ 20:52:42
URL: http://jeedhead.blogg.se/
Postat av: Emily

Grattis!

2012-02-29 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0